مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ایجاد فاصله بین مردم و نظام از اهداف دشمنان است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی دشمنان در اغتشاشات اخیر سوء استفاده از مطالبات به حق مردم و قرار دادن آنها در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی روز شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای امنیت و مدافعان ملت در شهرری اظهار داشت: اغتشاشگران در آشوب‌های اخیر با ایجاد انواع فتنه، به هم زدن نظم عمومی جامعه و به آتش کشیدن اموال عمومی، زندگی مردم را مورد هدف قرار دادند که در ادامه با مقاومت شهدای امنیت و مدافعان نظم عموم مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه آشوبگران و اشرار ظرف ۴۸ ساعت اموال عمومی و نظم جامعه را تخریب کردند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به موقع در مقابل آشوبگران ایستادند و مردم ولایت‌مدار نیز به تبعیت از ایشان با وجود انواع فشارهای اقتصادی صف خود را از آشوبگران جدا و در مقابل هر گونه اغتشاشگران ایستادند.

حاجی صادقی یادآور شد: تجربه مردم از فتنه ۸۸ و بصریت آنان باعث شد تا آشوبگران نتوانند از مطالبات به حق مردم سوء استفاده کنند، مردم به سرعت راه و روش خود را از عوامل خارجی جدا کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه به شاخصه‌های شهدا اشاره کرد و گفت: شهیدان ایران اسلامی در راه دفاع از نظام از هرگونه جهاد فروگذاری نمی‌کنند، به طوری که این یاران سفر کرده برای حفظ نظام اسلامی جان خود را با خدا معامله می‌کنند.

وی یادآور شد: منطق شهدای نظام جمهوری اسلامی دفاع از دین، ارزش‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت بوده که این امر توسط نیروی بسیج و سپاه پاسداران طی 40 سال گذشته محقق شده است.

حاجی صادقی با بیان اینکه بصریت و آگاهی مردم در آغاز 40 سال دوم نظام اسلامی باعث فتح سنگرهای بیشتری توسط جمهوری اسلامی ایران می‌شود، تصریح کرد: مردم با انتخاب افراد شایسته، خدمتگذار و مطیع فرمان مقام معظم رهبری می‌توانند گام‌های بلندی در جهت اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بردارند.

مراسم گرامیداشت شهدای امنیت و مدافعان ملت شهیدان پاسدار “مرتضی ابراهیمی”، “مصطفی رضایی” و مجید شیخی روز شنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از سرداران و کارکنان سپاه و بسیج در محل سپاه سیدالشهدا(ع) واقع در شهرری برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.