مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ویژه شهرستان ری منصوب شد

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران طی حکمی «حسین توکلی کجانی» را به سمت فرماندار ویژه شهرستان ری منصوب کرد.

استاندار تهران روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان ری با بیان اینکه قرارگیری حرم عبدالعظیم(ع) و وسعت بالای شهرستان ری انتخاب فرماندار این شهرستان را مشکل کرده بود، اظهار داشت: استانداری تهران با نگاه شایسته سالاری و جوانگرایی ” حسین توکلی کجانی” را که از فرزندان ری است را به این سمت انتخاب کرد.

انوشیروان محسنی بند پی تاکید کرد:

فرماندار جدید ری با توجه به اینکه این شهرستان یکی از نواحی صنعتی، مرکز فرهنگی، مذهبی و تاریخی استان تهران است باید با تلاش مضاعف و کار جهادی در حوزه‌های رفع موانع تولید، کاهش بروکراسی اداری، ایجاد همدلی به دنبال ارتقای شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باشد.

وی اضافه کرد:

شهرستان ری بیش از گذشته نیازمند برنامه ریزی دقیق و مطالعاتی برای انجام طرح‌های جدید است از همین رو فرمانداری جدید این شهرستان باید فردی خلاق، عمل‌گرا، فعال و متعهد باشد.

بند پی با اشاره به سوابق فرمانداری جدید شهرستان ری، عنوان کرد:

“حسین توکلی کجانی” که پیش از این بخشدار کهریزک و فرمانداری شهرستان ملارد بود در عین جوانی فردی با انگیزه و با تجربه کافی است که توانسته طی مدت مدیریت خود به عنوان بخشدار نمونه انتخاب شود.

وی ادامه داد:

استانداری تهران برای انتخاب فرماندار جدید شهرستان ری از مشاوران زیادی در وزارت کشور و نمایندگان مجلس استفاده کرده است که امیدواریم در دوره مدیریت جدید شاهد تحولات مثبت زیادی در جنوب تهران باشیم.

در ادامه این مراسم فرمانداری جدید شهرستان ری نیز گفت:

این شهرستان مشکلات فراوانی در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، محیط زیست، ورزش، آب کشاورزی و شرب، صنعت و گردشگری دارد که باید با عمل گرایی و کار جهادی تمامی این مشکلات را بر طرف نماییم.

حسین توکلی کجانی تحرک، پویایی، برنامه محوری و هدف گرایی از مهمترین شاخص‌های دوره مدیریت جدید شهرستان ری برشمرد و افزود: تمام تلاش فرمانداری ری توسعه و افزایش رفاه مردم خواهد بود.

حسین توکلی کجانی پیش ازاین مسئولیت فرمانداری شهرستان ملارد و بخشداری کهریزک را برعهده داشته است.

پیش از این احمد اسماعیلی راد سرپرست فرماندای شهرستان ری بود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر با پنج بخش مرکزی، کهریزک، قلعه نو، خاوران و حسن آباد فشافویه در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه