مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شورای مستقل حق مسلم مردم شهرستان ری است

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات با بیان اینکه شهرستان ری دارای تاریخ، تمدن و وسعت بسیار بالایی است، گفت: داشتن شورا و مدیریت شهری مستقل از تهران حق مسلم مردم شهرستان ری است.

پروانه مافی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان ری اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان تهران به دنبال احقاق این حق مسلم مردم شهرستان ری هستند تا با تصویب قوانین متناسب زمینه ایجاد شورای مستقل را در این شهرستان ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ری بسیار قبل‌تر از تهران نام شهر را با خود به همراه داشته است، افزود: نمایندگان مجلس تلاش می کنند تا با کمک دولت شهرستان ری را به جایگاه اصلی خود برسانند.

مافی یادآور شد: شهرستان ری از جمله شهرهای استان تهران است که امروز نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است تا جایگاه قدیمی خود را بار دیگر بدست آورد.

وی در ادامه به بیان اینکه شهرستان ری با تاریخ ۲ هزار ساله، تمدن کهن و حرمین امام خمینی(ره) و عبدالعظیم(ع) قبله تهران محسوب می شود، عنوان کرد: فرماندار جدید شهرستان ری برای حفظ هویت و جایگاه اصلی این شهرستان باید فردی جهادی و عمل گرا باشد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانداری جدید شهرستان ری امروز چهارشنبه با حضور انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران، مهدی شیخ، پروانه مافی، محسن علیجانی زمانی، علیرضا محجوب و سهیلا جلودار زاده از نمایندگان مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستان در شهرستان ری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر با پنج بخش مرکزی، کهریزک، قلعه نو، خاوران و حسن آباد فشافویه در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه