مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رهایی ۴ زن از قصاص در ندامتگاه شهر ری

تلاش‌های گسترده و خستگی ناپذیر قضات، اعضا و کارکنان شعبه ۲۹۰۷ مجتمع شماره ۳۰ شورای حل اختلاف تهران (ویژه زندان) مستقر در ندامتگاه شهرری، تعداد ۴ نفر از بانوان محکوم پرونده‌های قتل که احد از آن‌ها به نام ز. – الف. از سال ۱۳۹۱ و دیگری به نام ف. – ش. بیش از پنج سال بود که در زندان تحمل کیفر می‌کردند با تلاش‌های دلسوزانه اعضای شورای حل اختلاف و برگزاری جلسات متعدد مذاکره و سازش در نهایت موفق به اخذ رضایت از اولیا دم گردیدند و این ۴ زن از قصاص نفس رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ۴ نفر از بانوان محکوم پرونده‌های قتل عمد از اعدام و یک نفر از محکومین معاونت در قتل، از حبس رهایی یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ؛ از آغاز سال ۱۳۹۸ تا کنون با تلاش‌های گسترده و خستگی ناپذیر قضات، اعضا و کارکنان شعبه ۲۹۰۷ مجتمع شماره ۳۰ شورای حل اختلاف تهران (ویژه زندان) مستقر در ندامتگاه شهرری، تعداد ۴ نفر از بانوان محکوم پرونده‌های قتل که احد از آن‌ها به نام ز. – الف. از سال ۱۳۹۱ و دیگری به نام ف. – ش. بیش از پنج سال بود که در زندان تحمل کیفر می‌کردند با تلاش‌های دلسوزانه اعضای شورای حل اختلاف و برگزاری جلسات متعدد مذاکره و سازش در نهایت موفق به اخذ رضایت از اولیا دم گردیدند و این ۴ زن از قصاص نفس رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

بر اساس این گزارش، همچنین مددجو ف. – گ. که به اتهام معاونت در قتل به ۱۵ سال حبس محکوم شده بود با رضایت اولیای دم آزاد شد.

شعبه ۲۹۰۷ شورای حل اختلاف ندامتگاه شهرری موفق شده است از سال ۱۳۹۰ تاکنون آزادی ۳۹ نفر از محکومین به قصاص را فراهم نماید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.