مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اغتشاشات اخیر با پایداری و هوشیاری ملت نقش بر آب شد

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: در شهرهایی که مسئولین هوشمندانه عمل کردند، خسارات کمتری داشتیم و شهرری جزو همین شهرها بود.

 پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین معارفه فرماندار شهرستان ری اظهار کرد: خداوند را شکر می‌گوییم که توطئه‌ها و حیله‌های دشمنان را نقش برآب کرد و در این روزها که دشمنان در انتظار ازهم‌پاشیدگی کشورمان را داشتند، ملت متدین، علاقه‌مند و دلسوز ما را برای پایداری و حفظ این انقلاب و مرزوبوم کشورمان، همچنان سر پا نگه داشت.

وی با بیان اینکه در هر شهری فرمانداری حکم نخ تسبیح را دارد، گفت: ادارات و نهاد های مختلف دولتی و غیردولتی مانند دانه های این تسبیح و بر محور فرمانداری قرار می‌گیرند و اگر فرماندار بتواند به خوبی هماهنگی‌ آنها را با رویکرد عاقلانه و دلسوزانه به نفع عموم مردم حفظ کند، فرماندار موفقی خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در اغتشاشات اخیر طبق آمارهای وزارت کشور، در شهرهایی که فرماندار و مسئولین شهر با تدبیر و اندیشه و هوشمندی عمل کرده‌اند، میزان خسارات بسیار کمتر است.

مافی تصریح کرد: در شهرری نیز شاهد همین رویه بودیم و با مدیریت توانمند آن، جلوی بروز هرگونه آشوب و اغتشاش در این شهرستان گرفته شد.

وی بیان کرد: امیدوارم فرماندار جدید شهرستان ری نیز این شهر کهن و باسابقه را که دارای آثار ارزشمندی است، حفظ کند و توسعه دهد.

وی در ادامه به بحث مستقل شدن شهرری اشاره کرد و گفت: به مردم ری حق می‌دهم که شورای شهر مستقل را مطالبه کنند زیرا شهر بودن در دل ری نهفته است.

مافی خاطرنشان کرد: در مجمع نمایندگان استان و شورای شهر تهران در یک کارشناسی مهم که مبتنی بر عقلانیت، تدبیر و جانب‌داری از حقوق مردم باشد، متمرکز هستیم تا این مطالبه را با همراهی دولت به انجام برسانیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.