مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در شهرستان ری ۲۵۳ هکتار بافت فرسوده وجود دارد

نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته ۱۱۶/۲ هکتار بافت فرسوده در شهرهای شهرستان ری و ۱۳۷/۲ هکتار بافت فرسوده در شهرری و جمعا ۲۵۳/۴ هکتار بافت فرسوده در شهرستان ری وجود دارد.

 مسئول هماهنگی بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در بیستمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان تهران در شهرستان ری اظهار داشت: شهرستان ری دارای ۳۹۹۹ هکتار مساحت شهری است که بر اساس مطالعات صورت گرفته ۱۱۶/۲ هکتار بافت فرسوده در شهرهای شهرستان ری و ۱۳۷/۲ هکتار بافت فرسوده در شهرری و جمعا ۲۵۳/۴ هکتار بافت فرسوده در شهرستان ری وجود دارد.
وی افزود: در شهرهای حسن آباد، باقرشهر و کهریزک به ترتیب دارای ۲۳/۲، ۸۰ و ۱۴ هکتار بافت فرسوده است و بر اساس این آمار شهرستان ری در بین شهرستان های استان تهران در رتبه یازدهم قرار دارد.
نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بیان داشت: در حال حاضر مطالعات نوسازی و بهسازی باقرشهر در دست اقدام است و مطالعات بازآفرینی شهری شهرهای کهریزک و حسن آباد نیز بایستی در اسرع وقت آغاز شود.
وی ادامه داد: بر اساس مطالعات صورت گرفته ۶۳ محله در استان تهران در طرح باز آفرینی شهری بعنوان محله هدف در نظر گرفته شده است که شامل ۴۵ محله در شهرهای استان تهران و ۱۸ محله در شهر تهران است و از این مجموع ۴ محله شامل ۳۰ متری امام خمینی (ره) باقرشهر، دو محله در شهر حسن آباد و محله جوانمرد قصاب در شهرستان ری قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.