مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دادستان شهرری: مردم تخلفات و احتکار را گزارش کنند/ برخورد شدید با گران فروشی

حجت الاسلام علی ملکوتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضایی شهرستان با هرگونه اخلال در بازار و افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات با سوءاستفاده از افزایش قیمت بنزین برخورد قانونی می‌کند و شهروندان نیز هرگونه تخلف و احتکار کالا را به مسؤولان قضایی و نظارتی اطلاع دهند.

وی در ادامه به برخورد قانونی با گران فروشی‌ها به بهانه افزایش نرخ بنزین اشاره کرد و اضافه کرد: تیم‌های نظارتی از سازمان صمت و اصناف به همراه اداره کل تعزیرات در سطح شهر فعال و در اتحادیه‌های اصناف نیز گشت‌های نظارتی به وظایف خود عمل کرده و درصورت مشاهده تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در ادامه با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر ابراز داشت: با توجه به اعتراضات مردمی در پی گرانی بنزین و نحوه سهمیه بندی آن در شهرهای مختلف تجمع‌های مختلفی شکل گرفت که در ادامه سوءاستفاده و موج سواری دشمنان از این فرصت بدست آمده به اغتشاش، آشوبگری و تخریب اموال عمومی منجر شد.

ملکوتی با بیان اینکه هیچ تجمعی از لحظه اعلام تاکنون در شهرستان ری گزارش نشده است، ادامه داد: با همکاری، همراهی و هم‌افزایی شورای تأمین، سپاه و نیروی انتظامی در اطلاع رسانی و مدیریت بموقع همچنین عنایت، بصیرت و توجه مردم ری هیچ مشکلی در ری در این مدت به وجود نیامد.

وی با تقدیر از مردم خوب، شهیدپرور و غیور شهرستان ری، تصریح کرد: با مدیریت، اطلاع رسانی بموقع و ولایتمداری کم نظیر و بالای اهالی ری هیچ تجمعی در سطح شهرستان نداشته و به تبع آن تخریب، دستگیری و بازداشتی نداشتیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در پایان با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص طرح مدیریت مصرف سوخت خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات و تذکرات لازم مقرر شده هیچ گرانی را در شهرستان ری شاهد نباشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.