مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۷۲ ویژه برنامه هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود

 معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت :دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با خادمان، روحانیون و جانبازان، برپایی محافل قرآنی متعدد در مدارس، مساجد، هیات‌ها و شبستان‌های حرم عبدالعظیم(ع) و محفل قرآنی ویژه‌ در شب ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات مرکز تخصصی درمانی دارالشفا آستان حضرت عبدالعظیم(ع) افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مراجعان به دارالشفای کوثر از ویزیت رایگان برای درمانگاه‌های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی بهره‌مند شده و علاوه بر آن در درمانگاه دندانپزشکی نیز خدمات رایگان جهت ویزیت، ارائه طرح درمان، عصب کشی و غیره ارائه می‌شود.

سلیمی بیان کرد: موزه، رصدخانه و کتابخانه این آستان نیز به صورت رایگان میزبان زائران این حرم شریف است.

وی ادامه داد: مراسم عقد زوج‌های جوان برای تسهیل امور جوانان در هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) در اتاق عقد آستان نیز برگزار می‌شود.

حضرت عبدالعظیم (ع) فرزند عبدالله بن علی، از نوادگان حضرت امام حسن مجتبی (ع) است و نسبش با چهار واسطه به آن حضرت می‌رسد. پدرش عبدالله نام داشت و مادرش فاطمه دختر عقبه بن قیس، ایشان در سال ۱۷۳ هجری قمری در شهر مقدّس مدینه بدنیا آمدند و مدت ۷۹ سال عمر با برکت او با دوران امامت چهار امام معصوم بوده است، محضر مبارک امام رضا (ع)، امام محمّد تقی (ع) و امام هادی (ع) را درک کرده و احادیث فراوانی از آنان روایت کرده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه