مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حسین توکلی کجانی فرماندار ری می شود

با تصمیم درست استانداری تهران و درخواست نخبگان سیاسی شهرستان ری حسین توکلی کجانی فرزند برومند ری به سمت معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری منصوب شد و قطعا قبله ی تهران فصلی نو از شکوفایی و آبادانی را تجربه خواهد کرد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، بنابه اعلام منابع آگاه به زودی حسین توکلی کجانی فرماندار ملارد به عنوان فرماندار ویژه شهرستان ری معرفی خواهد شدو احمد اسماعیلی راد سرپرست کنونی فرمانداری ویژه شهرستان ری به سمت مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران منصوب خواهد شد.

قطعا با این تصمیم استانداری قبله ی تهران فصل جدیدی از شکوفایی و آبادانی را پیش روی خود دارد زیرا فرماندار جوان شهرستان ری کارنامه درخشانی را در پست های قبلی خود برجای گذاشته است .

مروری بر سوابق فرماندار جدید شهرستان ری

حسین توکلی کجانی متولد شهرستان ری و بزرگ شده شهر باقرشهر یکی از جوانان پر تلاش با سوابق متعدد سیاسی و اجتماعی است که در دهه های گذشته در پست های محول شده خود خوش درخشیده است .

دکتر حسین توکلی کجانی

وی دانش آموخته رشته برنامه ریزی شهری در مقطع دکتری می باشد که در پست های مسئول ترافیک شهرداری باقرشهر،مسئول خدمات شهری شهرداری باقرشهر ، عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر باقرشهر، بخشدار کهریزک (بخشدار نمونه استان تهران)،فرماندار شهرستان ملارد (فرماندار نمونه استان تهران) خدمات ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشته است .

از جمله اقدامات ارزشمند حسین توکلی می توان به پیگیری انتقال حق آبه باقرشهر از سد ماملو اشاره کرد که در تاریخ این شهر به عنوان خدمتی ماندگار و ارزشمند در کنار سایر خدمات وی ثبت شده است .

امیدواریم با این انتخاب فصل جدیدی در شکوفایی و کم کردن مشکلات شهرستان ری آغاز شود .

تحریریه انعکاس ری این انتخاب شایسته را تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.