مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعلام آمادگی شهرداری باقرشهر در مواجه با بارش برف و باران

معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهر گفت: با توجه به پیش بینی هوا شناسی و امکان برودت هوا و احتمال بارش باران و برف در هفته جاری، از آمادگی کامل این شهرداری به منظور ارایه خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد .

وی در ادامه افزود : با عنایت به اخبار منتشر شده مبنی بر ورود موج جدید سرما و وقوع بارندگی های فصلی، شهرداری باقرشهر با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم و آماده باش نیروی انسانی و بهره گیری از کلیه ماشین آلات سبک و سنگین و دیگر امکانات و تجهیزات سطح شهر را پوشش می دهد تا با آمادگی کامل به خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان بپردازد.

رستمی اظهار داشت: نیروهای خدمات شهری این شهرداری، اقدامات پیشگیرانه ای مانند لایروبی و پاکسازی کانال ها به منظور رفع مشکل آبگرفتگی معابر و انسداد آبروها، هدایت و دفع آب های سطحی و جلوگیری از جاری شدن سیلاب های احتمالی در این مواقع، جمع آوری نخاله های ساختمانی، پاکسازی نهرها و جوی روان آب ها، آماده سازی کیسه های شن و نمک در ستاد برف روبی و… انجام داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روب و همچنین لوازم و وسایل مورد نیاز برای پاشیدن شن و یخ‌زدایی از سطح معابر فراهم شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه