مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ردپای مهین در اقدام شرم آور بهنام ! / در شهرری فاش شد

 مرد شیاد و زن همدستش که از دوست قدیمی خود به بهانه خرید خانه مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شدند.
، ۸ مهر سال‌جاری مردی میانسال با مراجعه به شعبه دوم دادسرای شهرری با طرح شکایت کلاهبرداری بیش از یک میلیاردی خواهان رسیدگی به پرونده‌اش شد.

در ادامه پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت و شاکی درباره جزئیات پرونده اظهار کرد: بهنام یکی از دوستان قدیمی‌ام بود که چندی پیش با معرفی خانمی مدعی شد که او مشاور املاک است و می‌تواند خانه‌ای را زیر قیمت بازار برایم خریداری کند یک روز بهنام با من تماس گرفت و گفت که خانه‌ای مناسب و با ارزش برایم پیدا کرده و باید مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان به حسابش واریز کنم من هم به خاطر رفاقت قدیمی به او اعتماد و بلافاصله پول را واریز کردم اما پس از آن دیگر نه او و نه آن خانم پاسخگوی من نبودند و محل سکونت‌شان را هم عوض کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت، گفت: پس از ارجاع پرونده تحقیقات‌مان را آغاز کردیم و مشخص شد که بهنام پس از چندین بار جابه‌جایی پول، در نهایت ۹۰۰ میلیون تومان از پول‌های مالباخته را به حساب مادرش واریز کرده است. به‌همین خاطر دستور توقیف حساب مذکور صادر شد و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه بهنام در منطقه شهرری شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود و عنوان می‌کرد که بابت وجوه دریافتی از شاکی به او طلا تحویل داده است اما پس از بازجویی‌های تخصصی اعتراف کرد که با برنامه‌ریزی قبلی و با همکاری زنی به‌نام مهین که او را با هویت جعلی خانم بیدستانی به شاکی معرفی کرده بود دست به کلاهبرداری زده است. این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهم مهین هم شناسایی و دستگیر شد و هر ۲ متهم با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای شهرری روانه زندان شدند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.