مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پایانه صادراتی مواد پروتئینی در جنوب تهران راه‌اندازی می‌شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از راه‌اندازی فاز اول پایانه صادراتی مواد پروتئینی در منطقه امین آباد شهرری طی ۲ ماه آینده خبر داد.

نعمت الله ترکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید خود از انبارهای سازمان تعاون روستایی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پایانه می‌تواند نه تنها برای استان تهران بلکه برای کل کشور نیز نمونه باشد چرا که این مجموعه از انبارهای متعدد و در مسیر ترانزیتی چندین استان کشور واقع شده است.

وی افزود: این پایانه دارای ۳۰ هزار هکتار وسعت است و همچنین ۷۰ هزار متر مربع سالن مسقف دارد، در صورتی که از آن بدرستی استفاده شود ظرفیت‌های مناسبی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی دارد.

ترکی ادامه داد: بر اساس بازسازی که در این منطقه انجام می‌شود علاوه بر اینکه تولیدکنندگان تعاونی‌ها و اتحادیه‌های محصولات کشاورزی می‌توانند محصولات خود را بصورت مستقیم در این مکان عرضه کنند و در بلند مدت نیز برای این مجموعه برنامه ریزی مناسبی در جهت صادرات محصولات کشاورزی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد سازمان تعاون روستایی استان با همکاری فرمانداری شهرستان ری در مرحله اول دو سوله از این پایانه صادراتی را جهت بهره برداری آماده سازی کنند و در بلند مدت نیز این پایانه صادراتی در فازهای دیگر نیز تکمیل شود.

معاون سازمان برنامه ریزی استان تهران خاطرنشان کرد: این پایانه می تواند برای کشور نیز یک نمونه باشد و تلاش می کنیم با همکاری بخش خصوصی این پایانه را ظرف مدت ۲ ماه آینده راه اندازی کنیم.

امروز (چهارشنبه) رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به همراه مدیر سازمان تعاونی روستایی استان از مجموعه پایانه امین آباد شهرری بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور فرماندار شهرستان ری همراه بود مقرر شد با همکاری بخش خصوصی و اتحادیه‌های بخش کشاورزی این پایانه صادراتی در مدت ۲ ماه آینده در فاز اول آغاز بکار کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه