مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یک مدرسه خیرساز در شهرری افتتاح شد

علی یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرری در این مراسم با گرامیداشت یاد بانوی خیر، نیک اندیش و نیکوکار مرحومه اعظم ابوالوفا اظهار داشت: خداوند رزق را برای همه موجودات متکثر شده است که از میان آن‌ها آدم‌هایی باهوش بوده و این رزق را با نیک اندیشی خود تبدیل به نعمت می‌کنند و باهوش‌تر و خاص‌تر کسانی هستند که این نعمت را با اقداماتی مثل پذیرایی از محرومان با ولیمه و مهمانی در منازل خود تبدیل به برکت می‌کنند.

وی مرحومه اعظم ابوالوفا را مصداق بارز باهوش‌ترین افراد دانست و ادامه داد: کسانی که رزق و روزی خود که به امانت به دست آن‌ها سپرده شده به دست دیگران می‌دهند تا این امنت الهی پس‌اندازی جاودانه باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرری با بیان اینکه امثال خانم ابوالوفا با احداث بنای خیر و ماندگار خشت خشت این مدرسه را به گوهرهای جاودان تبدیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: راهی که توسط خیران نیک‌اندیش برای همه ما گشوده شده باید ادامه یابد.

در پایان این مراسم پس از تقدیر از خانواده مرحومه اعظم ابوالوفا دبستان خیری بانو اعظم ابوالوفا در شهرک علائین شهرری افتتاح شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه