مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح بهره برداری از منابع آب نامتعارف در آبیاری فضاهای سبز شهری

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ رضا معلم معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 با اعلام این مطلب گفت: طرح بهره برداری از منابع آب های نامتعارف نظیر آب باران و پساب ها برای آبیاری فضاهای سبز شهری و معابر از سوی اداره محیط زیست این منطقه در دست بررسی است.

معلم افزود: با توجه به اهمیت حفظ منابع ارزشمند آب های زیرزمینی، تعدادی از پروژه های این منطقه در سال 99-98 با هدف بهینه سازی مصرف آب و استفاده مجدد از پساب و آب های روان اجرائی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه سيستم هاي آبياري نوين در فضاهاي سبز شهري اين منطقه به منظور صرفه جويي در مصرف آب و افزايش راندمان آبياری انجام شده است گفت: سيستم هاي آبياري فضاهاي سبز شهري اين منطقه با اجراي آبياري تحت فشار و قطره اي در پيرامون بزرگراه ها، عرصه های جنگلکاری و بوستان هاي اين منطقه توسعه يافته است.

معلم اظهار كرد: حذف مسيرهاي تانكري، كاهش مصرف آب، استفاده بهينه از آب و افزايش راندمان آبياري و كاهش هزينه هاي نگهداري، از مهمترين اهداف طرح تجهيز فضاهاي سبز شهري به آبياري نوين است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه