مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
امام جمعه شهرری

برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی باارزش است

حجت الاسلام  سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) به شرارت‌های ۴۰ سال گذشته و خروج یکجانبه آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: مذاکره با این کشور به معنای پذیرش ذلت و تن دادن به خواسته‌های نامشروع شیطان بزرگ است.

وی با بیان اینکه دستیابی ملت ایران به دستاوردهای اقتصادی نقش تحریم‌های ظالمانه آمریکا در زندگی مردم را کمرنگ خواهد کرد، افزود: امروز کلید حل مشکلات کشور در گروه رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار است، مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را برطرف نخواهد کرد.

شاهچراغی یادآور شد: مقاومت در مقابل درنده خویی و گرگ صفتی آمریکایی بهترین روش برای مقابله با استکبار جهانی است، امروز ملت و مسئولان می دانند که نباید در مقابل زیاده خواهی‌ها آمریکا کوتاه آمد.

وی یادآور شد: شعارها و مواضع ملت ایران در روز 13 آبان نشان داد که ملت به هیچ عنوان به دنبال مذاکره و گفت و گو با شیطان بزرگ نیست، برای آمریکایی‌ها هیچ چیزی جز منافع خودشان مهم نمی باشد از همین رو مذاکره با این کشور شیطان صفت فقط باعث ضرر است.

امام جمعه شهرری در ادامه به آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) اشاره کرد و گفت: مسلمان در زمان غیب ۸۰ کار دارند که مهمترین آنها مبارزه با بی عدالتی، حفظ وحدت و انتظار کشیدن است.

شاهچراغی با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال تفرقه در میان مسلمین هستند، اضافه کرد: امروز تفرقه افکنی اسرائیل و آمریکا بر هیچ مسلمانی در جهان پوشیده نیست ولی پیروان دین اسلام باید با تاکید بر اشتراکات دینی خود به دنبال حفظ وحدت باشند.

وی ادامه داد: تفرقه میان مسلمانان باعث نفوذ بیش از حد صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در جهان اسلام می شود که به هیچ عنوان پدیده مبارکی نیست.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه