مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فعالیت مدد سرای منطقه 20 در محل جدید آغاز شد/ مددسرای منطقه 20 در محل جدید پذیرای مددجویان است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه20؛ فرهاد افشار با بیان اینکه این مددسرا پیش از این در محل دیگری واقع شده بود گفت: این مددسرا با مساحت 2هزار و دویست مترمربع واقع در شهرری خیابان فداییان اسلام، خیابان مختاری بر اساس شاخص ها و استاندارهای سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ماه گذشته آغاز به کار کرده است.

افشار با اشاره به اینکه این مددسرا از مناطق جنوبی شهر تهران نیز پذیرش دارد افزود: هدف از راه اندازی این مرکز، ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی، متکدیان و افراد بی خانمان و کمک به در راه مانده ها با اولویت محدوده منطقه 20،شهرستان ری و مناطق جنوبی شهر تهران است.

وی با بیان اینکه امکاناتی نظیر حمام، آرایشگاه، لباس و تهیه غذای گرم در اختیار جاماندگان و مددجویان این مرکز قرار می گیرد، اظهار داشت: آسیب دیدگان اجتماعی در زمان اقامت موقت خود در این مددسرا از خدمات مددکاری، پزشکی، مشاوره ای، بهداشتی نیز برخوردار خواهند شد.

شهردار منطقه 20 تصریح کرد: ساختمان جدید این مددسرا با توجه به وسعت و امکانات بیشتر، روزانه با پذیرش حدود 70 نفر هر شب فعال بوده که با توجه به فرارسیدن فصل سرما ظرفیت کلی این مددسرا به 100نفر می رسد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.