مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

سردار «حسن حسن زاده» عصر چهارشنبه در آیین افتتاح طرح راهیان نور دانش‌آموزی استان تهران در شهرری افزود: راهیان نور که بزرگترین عملیات فرهنگی کشور محسوب می‌شود، نقطه عطفی برای تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن و عرصه ای برای یادآوری دلاورمردی، ایثار، رشادت و شجاعت رزمندگان اسلام است.  

وی تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان انقلاب در شرایط فعلی مقابله با فرهنگ مقاومت مردم است اما رمز موفقیت در برابر این ترفند دشمن همانا ایثار، شجاعت و شهادت است که ریشه در فرهنگ مقاومت دارد.

به گفته وی،‌ دفاع مقدس یکی از قله های رفیع تاریخ انقلاب اسلامی است و  دشمن از پنجره دفاع مقدس ما را می نگرد و حماسه‌های رزمندگان اسلام به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط شده است.

سردار حسن زاده اظهار داشت: طرح راهیان نور به لحاظ کیفی و کمی، همه ساله رو به رشد و تعالی است و در حقیقت مسیری مهم برای انتقال ایثارگری، رشادت ، حماسه و مقاومت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان کشور است.

وی با بیان اینکه ۳۶هزار دانش آموز طی دوران دفاع مقدس حضور و مشارکتی فعال در جبهه ها داشتند، گفت: این مهم نشانه عطش، عشق و علاقه جوانان و نوجوانان کشور  به ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.