مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

لایروبی و رسوب‌برداری مستمر مسیل‌ها و کانال‌های شهرری انجام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ رضا معلم گفت: از ابتدای ماه مهر و پیش از بارش های اخیر، رسوب برداری, بازسازی قنوات و کانال ها با هدف هدایت و جمع آوری آب های سطحی منطقه، از ۷ مسیل عبوری سرخه حصار، فيروز آباد، ماندگاری، بهشتى، خروجى سوم، کانال یاخچی آباد و کانال بازیافت اجرایی شد.

معلم با بیان اینکه طی روزهای گذشته و از ساعات اولیه بارش باران در تهران، با آماده باش نیروهای خدمات شهری، آبگرفتگی ها و موارد تجمع آب در معابر اصلی و فرعی منطقه 20 برطرف شد افزود: همزمان با آغاز بارش های پاییزی و به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر، انهار، قنوات و حوضچه های این منطقه رسوب گیری شد.

وی با بیان اینکه مسیل ها و کانال ها طبق برنامه زمانبندی لایروبی می شوند، افزود: به منظور کاهش ورود زباله و ضایعات به داخل مسیل ها و کانال ها 5 حوضچه رسوبگیر به همراه تله های زباله گیر احداث شده است و این حوضچه در قالب برنامه زمانبندی بهسازی می شود.

معلم احیا و بازسازی قنوات، جلوگیری از مسدود شدن و کاهش آب های جاری و بازسازی و ریزش برداری کوره های قنوات را از برنامه های این حوزه برشمرد و افزود: به منظور رفع آب ماندگی در معابری که دارای شیب نامناسب بوده و یا در آنها امکان هدایت آبهای سطحی نیست،  چاه های جذبی در سطح منطقه حفر می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه