مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تولید گوشت مرغ در شهرستان ری ۳۲ درصد افزایش یافت

محمد عباسی اظهارداشت: تولید گوشت مرغ در نیمه نخست سال گذشته ۴۷۵ تن بود که امسال با تلاش مرغدارن و عرضه نهاده‌های تولید مناسب این میزان افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۹ واحد فعال نگهداری مرغ گوشتی با ۲۴۰ هزار و ۳۰۰ قطعه در شهرستان ری وجود دارد، عنوان کرد: این شهرستان رتبه پنجم تولید گوشت مرغ در استان تهران را دارد.

عباسی افزود: مرغداری‌های گوشتی شهرستان ری بیشتر در بخش‌های کهریزک، حسن آباد فشافویه و قلعه نو متمرکز هستند و از حمایت‌های ویژه جهاد کشاورزی در خصوص ارائه خدمات نگهداری و عرضه نهاده‌های دامی نیز بهره‌مند می‌باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه تولید تخم مرغ در ۶ نخست سال‌جاری ۳ هزار و ۵۹۹ تن بوده است، ابراز کرد: تولید تخم مرغ به دلیل شیوع آنفلانزای پرندگان طی سال‌های گذشته و تلف شدن بسیاری از مرغ‌های مولد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در حدود ۸ درصد کاهش یافته است.

عباسی یادآور شد: تولید تخم مرغ در ۶  ماه نخست سال ۹۷ در حدود ۳ هزار و ۹۴۴ تن بوده است که امسال با کاهش تولید مواجه هستیم.

شهرستان ری در جنوب پایتخت دارای رتبه اول در تولید گندم، ذرت علوفه‌ای، صیفی‌جات، شیر و رتبه دوم را در تولید جو و تخم‌مرغ در استان است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه