مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعتراف سارقان منازل شهر ري و دولت آباد به 30 فقره سرقت

سرهنگ کارآگاه “کرم یوسف وند” در توضیح این خبر، گفت: پرونده اي از کلانتري 167 دولت آباد با موضوع سرقت منزل برای تحقیقات تخصصی به پايگاه نهم پليس آگاهي ارجاع شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: مال باخته در اظهاراتش گفت: کل طلاجات و وجوه نقدي که در منزلم به ارزش 50 ميليون تومان بوده، توسط فردی که به وی مظنون هستم  به سرقت رفته ولی او با دستور قاضی کشيک دادسراي شهر ري بلاقيد آزاد شد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: پرونده بدون شناسایی متهم به پایگاه نهم ارجاع شد که کارآگاهان برای تحقیقات تکمیلی به محل سرقت مراجعه کردند.

یوسف وند عنوان کرد: پس از تحقیقات پلیسی و به دست آوردن سرنخ هایی از حضور مظنون آزاد شده در سرقت از منزل مال باخته، مجدداً مظنون پرونده با دستور قضائي احضار ولی این بار در مقابل دلایل و قرائن به دست آمده چاره ای جز اعتراف نداشت و به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت از منزل مال باخته به اتفاق فرد دیگري اقرار کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که همدست وی فردی سابقه دار بوده پیش تر نیز توسط همین پایگاه به جرم سرقت منزل دستگیر شده است.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مخفیگاه متهم دوم پرونده در محدوده شهر ری شناسایی شد، گفت: با هماهنگی های قضائی در بیستم مهرماه تیمی از کارآگاهان برای دستگیری متهم به مخفیگاه اش اعزام و موفق شدند سارق را در حالی که سعی می کرد از طريق پشت بام منزل فرار کند، دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پايگاه نهم منتقل کنند.

یوسف وند اضافه کرد: هر 2 متهم در تحقیقات تکمیلی به 30 فقره سرقت با همکاری یکدیگر در محدوده شهر ری و محله دولت آباد اعتراف کردند؛ تا کنون 23 فقره از محل هاي سرقت شناسايي شد و متهمان تا شناسایی کامل مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار دارند.#

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه