مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح فراگیر بازسازی و تعمیر وسایل بازی بوستان های شهر کهریزک درحال اجراست

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ وحید فروغی؛ معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تاکید شهردار کهریزک مبنی بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی به شهروندان،  بهسازی وسایل بازی و مبلمان شهری بوستان های محلی کهریزک آغاز شد.

فروغی در تکمیل این خبر گفت: در بازدید های میدانی از بوستان های شهر، وسایل بازی و مبلمان های معیوب و فرسوده شناسایی شد و در مرحله اول تعویض و مرمت تجهیزات بوستان های معراج و آفتاب  از سوی نیروهای واحد تاسیسات معاونت خدمات شهری به اجرا درآمد.

معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش کمیت و کیفیت تجهیزات بوستان ها و جلب رضایت اهالی محلات شهر تا پایان مهرماه در تمامی بوستان های شهر کهریزک نیز اجرا می گردد.

وی خاطرنشان کرد: اهالی محلات که متقاضی بهسازی وسایل بازی و تجهیزات بوستان های محل سکونت خود هستند می توانند، درخواست خود را از طریق نیروهای معاونت خدمات شهری یا سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا وسایل بازی و مبلمان شهری واقع در بوستان ها برای افزایش رضایت و رفاه اهالی  بهسازی و تعمیر شود

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه