مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای انتقال راهپیمایان

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 گفت: مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی در محدوده منطقه 20 برای میزبانی از جاماندگان کربلا آماده شد و وسایل حمل و نقل عمومی در پایان مراسم شهروندان را به نقاط مختلف تهران خواهند رساند.

ابوذر ریاضی گفت: با توجه به اینکه منطقه 20 مسیر انتهایی و محل تجمع راهپیمایان درروز اربعین است، تمهیدات ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم و خدمات رسانی به زائران تدارک دیده شده است.

ریاضی گفت: در منطقه 20 خیابان های فدائیان اسلام، شهید رجایی، خیابان شهید غلامی(ورامین) و ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از جمله مسیرهای اصلی پیاده روی اربعین حسینی هستند که به منظور برقراری امنیت کامل و راهنمائی زائران با همکاری پلیس راهور در محور فدائیان اسلام و ضلع جنوب و شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) محدودیت های ترافیکی از ساعت 23 شب قبل از اربعین تا پایان مراسم راهپیمائی اعمال می شود.

وی افزود: انسداد مسیرهای مشخص شده با همکاری عوامل نیروی انتظامی، پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 20از ساعت 23 شب قبل از اربعین تا پایان مراسم راهپیمائی انجام می شود.

وی با اشاره به کاهش سرفاصله زمان قطارها از سوی شرکت بهره برداری مترو برای ارائه خدمات ویژه در ایستگاه های مترو شهرری و جوانمرد قصاب گفت: تعداد 500 دستگاه اتوبوس از مبادی ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع)،خیابان شهید زهره وند به مقاصد باقرشهر و کهریزک؛ از پارکینگ ضلع جنوب شرقی میدان شهدای شاملو به مقاصد نازی آباد، صالح آباد، راه آهن و خانی آباد؛ از تقاطع اتوبان شهید آوینی و خیابان سلمان فارسی(پارکینگ سیدالشهدا)به مقاصد قرچک، ورامین و پیشوا؛ از میدان بسیج ابتدای خیابان ورامین به مقاصد دولت آباد،شوش، خراسان و خاوران پیش بینی شده است.

ریاضی به اعمال محدودیت های ترافیکی اشاره کرد و افزود: 50 دستگاه ون از میدان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تا پایانه مترو شهرری و از ابتدای بلوار امام حسین (ع) تا پایانه مترو جوانمردقصاب به صورت رایگان به راهپیمایان خدمات رسانی خواهد کرد و همچنین به منظور تسهیل تردد شهروندان پارکینگ های ضلع شرق و جنوب حرم آماده سازی شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.