مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای طرح پاکسازی جهادی در اراضی سمیعی کهریزک

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ وحید فروغی؛ معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: در راستای رسیدگی به درخواست ساکنان اراضی سمیعی مبنی بر نظافت و جمع آوری نخاله های موجود در معابر این محله ، طرح جهادی پاکسازی در این محله تازه تاسیس کلید خورد و به مدت ۵ روز  پاکسازی تمامی معابر و جمع آوری نخاله های ساختمانی از سوی نیروهای واحد خدمات شهری شهرداری کهریزک به اجرا درآمد.

معاون خدمات شهری شهردار کهریزک در ادامه از اجرای طرح زیرسازی و مخلوط ریزی معابر اراضی سمیعی خبر داد و گفت: باتوجه به تازه تاسیس بودن محله سمیعی و رونق ساخت و ساز در این محله برخی از معابر این محله به دلیل فعالیت عمرانی اهالی و نیاز به حفاری جهت انشعاب آب و گاز و… آسفالت نشده است به همین منظور جهت سهولت تردد اهالی و جلوگیری از گل و لای در زمان بارندگی، عملیات زیرسازی و مخلوط ریزی در معابر شرقی و غربی اراضی سمیعی به اجرا درآمد.

فروغی خاطر نشان کرد: باتوجه به آغاز فصل پاییز و شروع بارندگی های فصلی؛ زیرسازی و مخلوط ریزی در معابر این‌محله سهولت تردد عابران و در نتیجه رضایت اهالی محله را در برداشته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه