مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

واکنش تند فعال سیاسی اصلاح طلب نسبت به تعلل در صدور حکم قطعی فرماندار ” ری”

اسمعیل شاه محمدی تاخیر و تعلل در صدور حکم قطعی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری را فاقد توجیه دانست و گفت : وزارت کشور و استانداری تهران باید پاسخگوی تعلل پنج ماهه در انتصاب حکم قطعی فرماندار ری باشند .
این فعال سیاسی اصلاح طلب از تاخیر طولانی در صدور حکم قطعی دکتر اسماعیلی راد انتقاد کرد و گفت : در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و در این موقعیت حساس ؛ چرا باید یک شهرستان استراتژیک و مهمی همچون ری ؛ قریب به پنج ماه تکلیف حکم نماینده عالی دولت آن مشخص نگردد .
وی با بیان اینکه فعالان سیاسی و مردم شهرری ؛ مردم متدین ؛ ولایتمدار؛ نجیب و شریفی هستند که هیچوقت دنبال جو التهاب نبوده اند متذکر شد : نباید از این روحیات و رفتار خوب سوء استفاده کرد و حتما باید فریادشان بلند شود تا آقایان به فکر و چاره بیفتند ؟
دبیر حزب کارگزاران سازندگی شهرستان ری سوال کرد : این همه نیروهای ارزشمند ؛ کارآمد و با تدبیر در بدنه وزارت کشور و دولت وجود دارد ؛ چرا باید فرمانداری ویژه شهرستان ری یکسال از داشتن معاون برنامه ریزی و اداری مالی محروم باشد و شش ماه بخشداری خاوران از داشتن بخشدار محروم باشد و مهمتر از همه پنج ماه است تکلیف حکم قطعی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری مشخص نمی گردد .
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی خطاب به مسئولان وزارت کشور و استانداری تهران گفت : برای انجام چنین کار ساده ای چقدر امروز و فردا می کنید ؟
و آیا این وعده های امروز و فردا کم لطفی و بی توجهی مسئولان به مردمی نیست که ۲۸۰۰ شهید و ۶۰۰۰ جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند ؟
عضو شورای هماهنگی تشکل ها و فعالان خط امام(ره ) شهرستان ری با بیان اینکه طولانی تر شدن این وضعیت به صلاح دولت نیست تصریح کرد : از استاندارمحترم و سی نماینده حوزه انتخابیه پایتخت می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به این مطالبه به حق و منطقی مردم تدبیر و چاره ای بیاندیشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه