مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید مسئولان شهرستان ری از  آسایشگاه خیریه سالمندان کهریزک

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ اسماعیل نعمت زاده شهردار کهریزک با اشاره به تاریخچه روز سالمند اشاره کرد وگفت: در سال ۱۹۸۲ بنا به پیشنهاد سازمان ملل،  روز جهانی سالمند مطرح شد و در سال ۱۹۹۰  اول اکتبر مصادف با ۹ مهرماه به عنوان روز جهانی سالمند در تقویم های روزشمار جهانی به ثبت رسید.

شهردار کهریزک آسایشگاه خیریه سالمندان کهریزک را یکی از مهمترین و بزرگترین مراکز نگهداری از سالمندان کشور معرفی کرد و گفت: سالمندان همانند سایر اقشار جامعه از حقوق شهروندی برابر برخوردارند و یکی از مهمترین رسالت های مدیریت شهری کهریزک ایجاد فضای استاندارد برای غنی سازی اوقات فراغت سالمندان ، مناسب سازی معابر برای تردد سالمندان        کم توان، ایجاد فضای آموزشی و سلامت محور به سالمندان محسوب می شود که خوشبختانه در این زمینه اقدامات موثری در زمینه بهبود فضای زندگی سالمندان صورت گرفته است.

مسئولان حاضر در  بازدید از آسایشگاه سالمندان کهریزک در ادامه این بازدید از زحمات ، تلاش و تدبیر دکتر صفی نژاد؛ مدیر مرکز آسایشگاه خیریه کهریزک و همکاران و مددیاران این مجموعه که همواره برای خدمت به سالمندان بستری در این مرکز تلاش می کنند، قدردانی کرد.

در ادامه مسئولان با اهدای شاخه های گل به سالمندان لحظاتی را در کنار آنان نشسته و با دلجویی از پدربزرگ ها مادربزرگ ها روز سالمند را به این عزیزان تبریک گفتند.

آسایشگاه خیریه سالمندان کهریزک اولین و بزرگترین مرکز نگهداری از سالمندان کشور است که باتوجه به پیش بینی تمامی تدابیر، تجهیزات و امکانات مورد نیاز در این مجموعه 1750 سالمند در این مرکز نگهداری می شوند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.