مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ورود مدعی العموم به واگذاری واحد‌های پروژه آفتاب ری/ ساخت شصت واحد و فروش به ۲۰۰ نفر

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرری در خصوص میزان کشف مواد مخدر در شهریورماه سال جاری بیان کرد: سه کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک، ۱۰۰ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش، نیم کیلوگرم شیشه، دو کیلوگرم هروئین و ۳۰ کیلوگرم گل و گراس بوده و مجموعا ۱۳۶ کیلو و ۹۰۰ گرم از انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرری در بخش دیگر از سخنان خود و در خصوص تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی اظهار کرد: در این راستا و در شهریور سال جاری ۱۷ مورد تخریب صورت گرفت که منجر به آزادسازی ۲/۵ هکتار از اراضی کشاورزی شد.

وی در ادامه بیان کرد: در خصوص پروژه معروف به آفتاب ری، متهم این پرونده تعداد ۶۰ واحد ساخته است در صورتی که بیش از ۲۰۰ واحد فروخته و تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر شاکی دارد.

ملکوتی با بیان اینکه اتهامات متهم پرونده، فروش مال غیر و کلاهبرداری است، گفت: اقدامات و تحقیقات لازم، احضار، جلب، ممنوع الخروج و ممنوع المعامله شدن متهم انجام شده و در حال حاضر برخی از مشاوران املاک نیز به عنوان مطلع دعوت شده اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه