مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نشست ادبی در تجلیل از مقام شامخ حضرت شیخ صدوق (ره) و رونمایی از 7 کتاب در شهرری

به گزارش انعکاس ری، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این مراسم گفت: بزرگداشت عالمان و نویسندگان مدفون و در قید حیات شهرستان ری در چارچوب برنامه های «پایتخت کتاب ایران» در حال برگزاری است و این برنامه ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون برنامه های متنوعی از جمله: افتتاح کتابخانه، اهدای کتاب، ایجاد باشگاه های کتابخوانی، نشست های ادبی و فرهنگی، نقد کتاب، رونمایی از کتاب، افتتاح کافه کتاب، برپایی نمایشگاه کتاب و حمایت از ناشران و نویسندگان در شش ماهه اول سال جاری برگزار شده است.

وی یادآور شد: حضرت شیخ صدوق (ره) به عنوان یک عالم وارسته و مولف کتاب های متعدد از جمله صاحب یکی از کتابهای اربعه شیعه در جهان اسلام شهرت دارد و به برکت وجود ایشان، برنامه رونمایی از هفت جلد کتاب تازه منتشر شده در جوار مرقد مطهر ایشان برگزار شد.

در ادامه برنامه تنی چند از شاعران در مدح شیخ صدوق (ره)، ایام محرم و هفته دفاع مقدس به شعرخوانی پرداختند.

همچنین از کتابهای «پویش حقیقت در منابع اهل سنت» (جلد 1)، «منتظران محشر»، «ظالمانه ترین ثروت ندوزی راجه به ریا» و «کشف التعمیه فی حکم تسمیه صاحب الزمان (عج)» تالیف حجت الاسلام و المسلمین حمید میرزایی و کتاب های شعر «منظومه ای از دعا»، «خرده سنگ های فیروزه ای» و «گلزار ناصری» سروده علی نصرآبادی رونمایی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.