مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پروژه های عمرانی شهر کهریزک روی میز کمیته فنی

به گزارش انعکاس ری ؛ سید رضا حسینی معاون اداری مالی شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: بنا به تاکید شهردار کهریزک یکی از مهمترین اهداف و برنامه های مدیریت شهری کهریزک اجرای پروزه های عمرانی مورد نیاز شهروندان و اتمام به موقع پروژه هاست از این رو تشکیل کمیته فنی در پیشرفت و بررسی طرح های عمرانی تاثیر بسزایی دارد.

حسینی خاطر نشان کرد: اکنون پس از افتتاح پروژه های عمرانی در پایان نیمه اول سال و هفته دولت، دغدغه شهرداری تکمیل به موقع پروژه ها برای افتتاح در دهه مبارک فجر است به همین منظور در این جلسه تصمیم گیری لازم برای پروژه های قابل رونمایی در ایام پیروزی انقلاب مورد بحث وبررسی اعضای کمیته قرار گرفت.

وی در ادامه به ساخت و ضرورت ایستگاه سوم آتش نشانی در محله عبدل اباد اشاره کرد و گفت: باتوجه به دریافت مجوزهای لازم از سوی استانداری تهران پس از جانمایی ایستگاه، ساخت پروژه با هدف افزایش ضریب امنیت شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

معاون اداری مالی شهرداری کهریزک در پایان خاطر نشان کرد: تشکیل کمیته فنی به عنوان یک اتاق فکر عمرانی تاکنون در اجرا و بهره برداری به موقع پروژه های شهری موثر بوده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه