مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پروژه های عمرانی باقرشهر افتتاح شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، شهردار باقرشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، مدیران شهری و خبرنگاران برخی از پروژه های عمرانی شهرداری باقرشهر افتتاح و کلنگ زنی شدند.

شهردار باقرشهر در این مراسم ضمن خیر مقدم به فرماندار ویژه شهرستان ری مدیران شهری بر خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز می توانیم در راستای خدمت به مردم و پیشرفته آبادانی باقرشهر قدمی برداشته و شاهد افتتاح پروژه های عمرانی در سطح شهر باشیم که همواره با تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر صورت گرفته است.

دکتر ناصری پور در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیاز مرکز معاینه فنی خودرو در باقرشهر حس می شد لذا در همین راستا نسبت به احداث یک مرکز معاینه فنی خودروهای سبک اقدام نموده و امروز شاهد افتتاح آن هستیم که باعث کارآفرینی برخی از جوانان باقرشهری شده است.

[irp]

در مراسم کلنگ زنی بوستان شهدای نفت بهران شهردار باقرشهر یادآور شد: امروز در حضور فرماندار محترم شهرستان ری شاهد کلنگ زنی فاز اول بوستان شهدای نفت بهران هستیم امیدواری هر چه سریعتر با پرداخت اعتبارات از سمت شرکت نفت بهران پیمانکار مربوطه بتواند فاز اول این بوستان را آغاز نماید.

فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر گفت: خدمت به مردم یکی از موهبت های الهی است که نصیب هر کسی نمی شود خدا را شاکریم که امروز می توانیم شاهد افتتاح پروژه های باشیم که در راستای خدمت رسانی به شهروندان عزیز این خطه است و جا دارد از شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به دلیل ارائه خدمات مطلوب در راستای امنیت و آسایش شهروندان باقرشهری تقدیر نمایم.

در ادامه افتتاحیه های پروژه های عمرانی
شهرداری باقرشهر؛ بوستان شهید نواب صفوی با حضور خانواده های بزرگوار شهدای ما مدافع حرم افتتاح و مورد بازدید فرماندار ویژه شهرستان ری قرار گرفت ، همچنین مراسم بوستان آزادگان که با تصمیم گیری شورای اسلامی باقرشهر مزین به این نام شده است افتتاح گردید و از سوله ازدواج آسان بازدید شد و همچنین کلنگ احداث ساختمان جدید شورای اسلامی باقرشهر در بلوار غدیر نیز به زمین زده شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه