مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گشایش گره های محلات شهر کهریزک در بازدید میدانی و پیاده روی کاری مدیران شهرداری

به گزارش انعکاس ری، اسماعیل نعمت زاده شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: در راستای تسریع رسیدگی به مشکلات اهالی شهر و ارتباط چهره به چهره با شهروندان بازدید میدانی از محلات شهر صورت گرفت.

وی افزود: در پیاده روی به همراه معاونان و مدیران حوزه خدمات شهری، فضای سبز، شهرسازی و عمران از محلات تبایین،کریم آباد، شهرک شهدا، قلعه سنگی و سایر محلات شهر بازدید به عمل آمد

[irp].

شهردار کهریزک خاطر نشان کرد:  در این دیدار چهره به چهره اهالی بدون واسطه با مدیران شهرداری گفتگو و مشکلات خود را از قبیل لکه گیری آسفالت، جدول گذاری، ساخت و ساز و… مطرح کردند که رسیدگی به این معضلات خارج از پروسه های اداری و بدون اتلاف زمان در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گرفت.

نعمت زاده اظهار داشت: رسیدگی و رفع برخی از مشکلات شهر بسیار کوچک و حتی کم هزینه است اما رفع آنها گره بزرگی را از محلات شهر بار می نماید که این بازدید های میدانی فرصت مغتنمی برای بازگشایی گره های چندین و چند ساله اهالی محسوب می شود.

وی در پایان گفت: به منظور افزایش ارتباط بیشتر با شهروندان و کاهش زمان انتظار اهالی شهر برگزاری جلسات مستمر ملاقات های مردمی، بازدیدها و پیاده روی کاری همه هفته به مدت دو ساعت ، راه اندازی سامانه ۱۳۷ و… در فهرست برنامه های مدیریت شهری تعریف شده است که در این بازدید میدانی بیش از 50 مشکل اهالی در حوزه شهر رصد و مورد پیگیری قرار گرفت و بازدید های میدانی از سایر محلات شهر به اجرا در خواهد آمد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه