مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

علیجانی در تذکر شفاهی: رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر آموزش و پرورش را معرفی کند

محسن علیجانی زمانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳ شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس و لزوم آماده سازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش ضرورت دارد که هر چه سریعتر وزیری ترجیحاً از بدنه این وزارتخانه به مجلس معرفی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ضمن تقدیر از وزیر بهداشت و درمان به دلیل توجه به شاخص های سلامت استان تهران عنوان کرد: شهرستان های پردیس، بومهن و اسلامشهر باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند، این شهرستان ها با بیش از یک میلیون نفر جمعیت فاقد یک بیمارستان دولتی هستند.

[irp]

وی ادامه داد: ضرورت دارد آرامستان های شهر تهران نیز ساماندهی شوند و به این منظور باید در هر منطقه آرامستان های منطقه ای ایجاد شود.

علیجانی خطاب به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: باید طرح تحول ورزش برای کل کشور به مجلس ارائه شود تا از امکانات ورزشی حداکثر استفاده صورت گیرد. در برخی مناطق به دلیل عدم استفاده از ظرفیت ماده ۸۸ هیات های ورزشی از بسیاری از امکانات محروم شدند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عدم درآمدزایی در مناطق محروم عنوان کرد: باید امکانات را به مردم بازگردانیم و در فضاهای ورزشی متعلق به شهرداری ها و نیروهای مسلح امکان استفاده عموم را فراهم آوریم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.