مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جوان ترین عضو شوراهای شهر کشور، سکاندار ریاست شورای شهر کهریزک شد

صبح امروز؛ جوان ترین عضو شوراهای شهر کشور، سکاندار ریاست شورای شهر کهریزک شد.

به گزارش انعکاس ری به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر کهریزک؛ پس از پایان دوره یکساله هیئت رییسه شورا و برگزاری مجدد انتخابات، امیر هادی نژاد ریاست شورای اسلامی شهر کهریزک را عهده دار شد.

در این انتخابات که با حضور و رای حداکثری اعضای شورا برگزار شد، سعید فروغی به عنوان نایب رییس شورا و علیرضا عباسی دبیر هیئت رییسه رای موافق را از آن خود کردند.

رحمان آذرخرداد، با آرزوی موفقیت و کامیابی روزافزون برای هیئت رییسه جدید گفت: انتخابات سالانه هیئت رییسه نقش بسیار ارزنده و موثری در پویا سازی و افزایش انگیزه اعضای شورا جهت پیگیری امور و مشکلات شهر دارد و باعث افتخار است که جوان ترین عضو شورای اسلامی شهر در کشور سکاندار ریاست شورای اسلامی شهر کهریزک شده است.

آذرخرداد که در طول یکسال اخیر ریاست شورای اسلامی شهر کهریزک را برعهده داشت خاطرنشان کرد: فلسفه تشکیل شورا بر مبنای تعامل و همدلی و هم اندیشی رقم خورده است و اعصای شورای شهر کهریزک با رفتار مناسب و ایجاد حلقه مشورتی قوی یکی از مصداق های بارز  همدلی و همبستگی در شهرستان ری بوده اند که باری دیگر برای همه دوستان و همکاران خود در مجموعه شورای شهر کهریزک آرزوی موفقیت و کامیابی روز افزون دارم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.