مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مساجد نباید محل تاخت و تاز بازی‌های جناحی باشد

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی روز یکشنبه در نشست فصلی ائمه جماعت مساجد شهرری اظهار داشت: ائمه جماعت مساجد هم اکنون که در آستانه انتخابات قرار داریم باید حالت پدرانه خود را حفظ کنند.

وی ادامه داد: مساجد باید با احترام به هر ۲ گروه اصلاح طلب و اصول گرا کاملا بی طرفانه عمل کنند، نه نقاط ضعف گروهی را پررنگ و نه نقاط قوت گروه دیگر را کمرنگ کنند.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی ایران با استفاده از هر ابزاری به دنبال مایوس کردن مردم از انقلاب هستند، عنوان کرد: وظیفه اصلی ائمه جماعت و امامان جمعه در شرایط سخت اقتصادی تزریق روحیه امید در میان اقشار جامعه است.

وی تصریح کرد: تضعیف مسئولان اجرایی کشور توسط ائمه جماعت و جمعه در شرایط فعلی به هیچ عنوان جایز نیست، امروز دشمنان نظام اسلامی به دنبال دلسرد کردن مردم از فرزندان و نیروهای انقلابی است.

امام جمعه شهرری در بخش دیگر سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه توجه ویژه ای به نقش جوانان در اداره کشور داشته اند که باید ائمه جماعت نیز از این امر در پیشبرد برنامه‌های مساجد غافل نشوند.

وی یادآور شد: جوانان باید در هیات امنای مساجد عضو شوند و اداره بسیاری از برنامه‌ها نیز به این افراد محول شود تا از دوران نوجوانی با مسائل مدیریتی آشنا شوند.

نشست فصلی ائمه جماعت شهرری امروز یکشنبه با حضور حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش و جمعی از مسئولان و ائمه جماعات مساجد شهرری در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.