Notice: Undefined index: type in /home/enekase1/public_html/wp-content/plugins/wpseo-video/classes/class-wpseo-video-utils.php on line 64
شهردار تهران و اعضای شورای شهر در خصوص فیلم کشتار سگ های آرادکوه پاسخگو باشند
مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار تهران و اعضای شورای شهر در خصوص فیلم کشتار سگ های آرادکوه پاسخگو باشند

به گزارش پایگاه خبری انعکاس ری ؛حیوانات بخشی از جامعه طبیعی و محیط زیست ما را تشکیل می دهند و در برقراری توازن در طبیعت نقش حیاتی را ایفا می کنند .حیوانات نیز مانند انسان از حقوق اولیه از جمله حق حیات ،تولید مثل ، زیست دسته جمعی درمان و…. را دارند و طبق نص سریح قرآن از حقوقی اساسی همپای تمامی موجودات برخوردارند .

قرآن کریم در این زمینه آیه هاى بسیارى دارد که تنها به یک مورد اشاره مى شود:

<<هیچ جنبنده اى در زمین نیست و هیچ پرنده اى که با دو بال خود پرواز مى کند، وجود ندارد؛ مگر اینکه امت هایى مانند شما هستند. ما هیچ چیز را در این کتاب فروگذار نکردیم؛ سپس همگى به سوى پرودگارشان محشور مى‌شوند.» (انعام: 38)

با توجه به این آیات نه تنها هر مسلمان بلکه هر انسان وظیفه دارد با این مخلوقات الهی با مهربانی و عطوفت برخورد کند .

چند روزی است فیلم دلخراشی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که ظاهرا از مرکز نگهداری سگ های ولگرد در آرادکوه کهریزک گرفته شده است . در این فیلم با صحنه های دلخراشی روبرو می شویم که هر انسانی را آزرده خاطر می سازد و با شیوه های زجر آور این حیوانات از بین می روند لذا انتظار می رود با توجه به اینکه خودروی داخل این فیلم برای شهرداری  تهران می باشد ،  شهردار و اعضای شورای شهر تهران برای تنویر افکار عمومی پاسخگوی این وحشی گری ها باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ivoting.ir می گوید

    عالی و مفید

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه