مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرداری قیامدشت ۷۵۰ میلیون ریال به طرح اوقات فراغت اختصاص داد

حسین ترکاشوند اظهار داشت: سال گذشته اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در حوزه فرهنگی این شهر تازه تاسیس اختصاص داده شد که امسال به ۱۳ میلیارد ریال افزایش یافت و ۷۵۰ میلیارد ریال آن به اوقات فراغت جوانان اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ عنوان برنامه امسال در قالب کلاس‌های فرهنگی، هنری، دینی، ادبی و علمی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تدوین شده که توسط شهرداری قیامدشت در حال اجراست.

شهردار قیامدشت با بیان اینکه ۲۵ پایگاه تابستانی غنی سازی اوقات فراغت در این شهر فعال است، گفت: این طرح از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این طرح دستگاه های فرهنگی با شهرداری قیامدشت همکاری خواهند داشت.

ترکاشوند عنوان کرد: این برنامه‌ها در قالب کلاس‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، اردوهای سیاحتی و زیارتی، ورزشی و گفتمان دینی برای رده‌های سنی مختلف برگزار می شود.

شهر قیامدشت با مساحت ۳۱۸ هکتار محدوده و یکهزارو ۵۰۰ هکتار حریم و جمعیتی بالغ بر ۵۲ هزار نفر در ۱۷ کیلومتری بزرگراه امام رضا(ع) واقع شده است

این شهر پیش از این در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه ۱۵ تهران استفاده می کرد که پس از شهر شدن دارای شهرداری مستقل است

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.