مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خانواده زندانیان حبس ابد در حال مهاجرت به حسن آباد هستند

به گزارش انعکاس ری ، علیرضا زندی روز چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگیان ری برگزار شد، اظهار داشت: زندان بزرگ تهران مستقر در محدوده حسن آباد ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد که باید زیرساخت های آن هم به تناسب مهیا می شد.

وی تصریح کرد: جمعیت این زندان به اندازه یک شهر است که امکاناتی بیش از این می طلبد.

زندی عنوان کرد: انتقال این زندان به حسن آباد از مصوبات شهرداری تهران است، در حالی که آب، برق و گاز زندان از شهر حسن آباد تامین می شود.

وی بیان کرد: بیشتر ادارات این شهر از دست بدهی های زندان شاکی هستند و سازمان زندان ها به ادارات حسن آباد بدهی های کلانی دارد.

رییس شورای شهر حسن آباد با بیان اینکه شهرستان ری محل سرریز مشکلات تهران شده است، گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جنوب تهران ناشی از همجواری با پایتخت است.

وی ادامه داد: وقتی زندان بزرگ تهران به بخش فشافویه منتقل شد، صورت جلسه ای بین فرمانداری و شهرداری تهیه شد که امکانات زیرساختی شامل ایستگاه آتش نشانی، حمل و نقل جاده ای و امکانات زیربنایی آب و برق و گاز مهیا شود که اقدامی در این مورد انجام نشده است.

زندی بیان کرد: واقعیت این است که انتقال زندان به این بخش باعث افزایش مسایل امنیتی بخش فشافویه شده، در حالی که حتی یک کلانتری به منطقه اضافه نشده است.

وی ادامه داد: بخش فشافویه بزرگترین فرودگاه ایران و  شهرک صنعتی خاورمیانه و آثار باستانی فراوان دارد ولی متاسفانه فشافویه را به عنوان زندان می شناسند.

بخش فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از ۳۷ روستا و با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.