مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

چاه های آب باقرشهر به چاه نفت تبدیل شده عوارض آلایندگی آن به جای دیگر اختصاص می یابد

به گزارش پایگاه خبری انعکاس ری  ؛ شهرداری باقرشهر به مناسبت روز خبرنگار ازخبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری قدردانی کرد .

در این مراسم که با حضور شهردار باقرشهر ، اعضای شورای اسلامی ، مدیر روابط عمومی استانداری تهران ،مدیر روابط عمومی فرمانداری ری ، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان ری و اصحاب رسانه در ساختمان اداری شهرداری باقرشهر برگزار شد شهردار باقرشهر ضمن تبریک روز خبرنگار و دهه ولایت و امامت اظهار داشت : در سالهای ابتدایی دوره پنجم مدیریت شهری شهرداری باقرشهر با چندین میلیارد تومن بدهی روبرو بود که بحمدالله با تلاش شهرداری و مجموعه شورای شهر این بدهی ها پرداخت شد و تا کنون بیش از 72 پروژه مختلف برای این شهر تعریف و آغاز شد که برخی به بهره برداری رسید و برخی نیز در حال تکمیل است و برای سالجاری نیز 34 پروژه در نظر داریم که در حال انجام است  .

دکتر علیرضا ناصری پور ضمن تشریح برخی از این پروژه ها گفت : از جمله این پروژه ها می توانیم به تغییر محل گلخانه شهرداری به پارک ،ساخت فاز اول بوستان 34 هکتاری (همجوار بهشت زهرا)،توافق با شرکت نفت  بهران برای ساخت بوستان شهدای نفت بهران در باقرشهر با اعتباری در حدود 1 میلیارد تومان و… اشاره نمود که با توجه به شرایط فعلی اقتصادی اقدامات ارزنده ای است که در اختیار مردم قرارداده خواهد شد .

شهردار باقرشهر در ادامه گفت : شهرداری باقرشهر در ساخت تقاطع غیر همسطح پیشگام است و کمتر شهرداری همتراز شهرداری باقرشهر را در کشور سراغ داریم که اقدام به ساخت تقاطع غیر همسطح  نموده اند که این اقدام ارزشمند دیگری است که تقدیم مردم باقرشهر می شود .

ناصری پور گفت : زمینی به مساخت 6.5 هکتار خریداری و در اختیار اداره آب و فاضلاب قرارداده شده است که در این مکان تسویه خانه احداث شود و در این راستا توافقات خوبی با اوقاف آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و آستان امام رضا (ع) انجام شده است که بخشی از دستاورد این توافق ساخت دارالقرآن و مرکز درمانی دارالشفاء  امام رضا (ع) می باشد .

شهردار باقرشهر با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر باقرشهر گفت : در این راستا شهرداری باقرشهر را می توان جزو معدود شهرداری ها دانست که اقدام به تاسیس پارکینگ طبقاتی کرده اند و این پارکینک در حال ساخت است که ان شا الله با تکمیل آن بخشی از ترافیک شهری حل می شود .

وی در ادامه از تهیه سند اقتصادی شهر باقرشهر خبر داد و گفت این سند می تواند مبنایی برای متحول نمودن اقتصاد شهری باشدکه در کنار سایر امور زیر ساختی همانند تجدید ممیزی شهری انجام شده است .

دکتر ناصری پور با اشاره به مبحث آلایندگی پالایشگاه تهران گفت :  برخی چاه های آب باقرشهر آلوده به نفت و هوای آن آلوده به انواع آلاینده های پالایشگاه است اما از 100 میلیارد  تومان عوارض آلایندگی  تنها 6 میلیارد تومان به این شهر اختصاص پیدا کرده است و بقیه در بین شهرهایی که همجوار ما هستند تقسیم می شود که این اجهاف به حقوق مردم مظلوم باقرشهر است .

وی در پایان از زحمات اصحاب رسانه تقدیر کرد و برای این عزیزان آرزوی موفقیت نمود .

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 نظرات
  1. مجله می گوید

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

  2. ساک دستی می گوید

    بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

  3. ست اداری می گوید

    اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه راهنماییم کنید؟

  4. شرکت تسلا می گوید

    سلام عالی بود

  5. idealprinting.ir می گوید

    سلام.وبسایت خیلی خوبی دارید.دستتون
    درد نکنه

  6. کاتالوگ می گوید

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین