مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

محور برنامه‌های مدرسه سمای شهرری آشنایی دانش آموزان با آموزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های قرآنی است

حمید نورآذر به برخی از برنامه‌های پیش‌روی فرهنگی، تربیتی و ورزشی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان در نیمه دوم شهریورماه جاری به مدت ۱۵ روز و هر روز ۴ ساعت در قالب «طرح شناخت» در مدرسه حضور خواهند یافت تا در این مدت با برنامه‌های مدرسه ، قوانین و ضوابط جاری آشنا شوند.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های تربیتی و پرورشی افزود: محور برنامه‌های تربیتی و فرهنگی در سال جدید، قرآن و آشنائی دانش آموزان با آموزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های قرآنی است و درصددیم با برگزاری نشست‌های تخصصی آنان را به حفظ آیات قرآن کریم ترغیب کنیم.

مدیر مدرسه سمای واحد یادگار امام به برگزاری کلاس‌های تخصصی رباتیک، کامپیوتر و معرق در سال جدید اشاره کرد و در خصوص برنامه‌های ورزشی نیز گفت : با توجه به بکارگیری ۳ معلم ورزش که متخصص رشته‌های شنا، فوتبال و تکواندو هستند در صدد تربیت دانش آموزانی سالم و بانشاط هستیم زیرا از آنجایی که به قول بزرگان؛ عقل سالم در بدن سالم است پرداختن به وضعیت و سلامت جسمی دانش‌آموزان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسن کریمی مسئول راه‌اندازی مدرسه سمای واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری نیز در گفتگو با خبرنگار آنا با اشاره به استقبال چشمگیر داوطلبان تحصیل در مدرسه سمای واحد یادگار امام خمینی(ره) گفت : سال گذشته فعالیت‌های مدرسه با ثبت نام تعداد ۹۸ دانش آموز شروع شد و با توجه به عملکرد مطلوب کلیه مسئولین، معلمان و دست اندرکاران مجموعه ، شاهد استقبال چشمگیر داوطلبین تحصیل در پایه‌های مختلف پیش دبستانی تا ششم بودیم به نحوی که از ابتدای زمان ثبت نام تا کنون تعداد ۲۴۰ نفر ثبت نام قطعی شده‌اند و پیش‌بینی می شود تا زمان شروع کلاس‌ها در ابتدای مهرماه جاری ، تعداد دانش آموزان مدرسه به ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر برسند.

وی همچنین استفاده از معلمین کارآزموده، باتجربه و بومی را از رموز موفق مدرسه در سال گذشته دانست و افزود: همواره سعی شده است که به ویژه برای دانش‌آموزان پایه‌های پیش دبستانی و اول از معلمانی باتجربه و متعهد استفاده شود چرا که رسالت مدرسه صرفا درآمدزائی نیست بلکه تربیت دانش‌آموزان و نونهالانی که آینده سازان مملکت اسلامی به شمار می‌روند ،از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسئول راه‌اندازی مدرسه سمای واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در خصوص اجرای فاز دوم فعالیت‌های عمرانی گفت: در سال گذشته حدود ۷۰۰ متر فضای آموزشی جهت دانش آموزان تعبیه شده بود که با توجه به رشد ۱۵۰ درصدی دانش‌آموزان در سال جدید، درحال بازسازی و افزودن حدود ۱۰۰۰ متر فضای آموزشی جدید به مجموعه هستیم که این فضا در برگیرنده کتابخانه ، آزمایشگاه، سالن ورزشی و سلف سرویس خواهد بود که انشاالله با حمایت‌های بی شائبه و تاکید ریاست واحد و معاونین ، و تلاش‌های بی‌وقفه دست اندرکاران ،تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کریمی شعار امسال مدرسه را «یادگیری و زندگی در کنار همدیگر با ایجاد فضایی شاد و نشاط آور» دانست و با اشاره به اینکه دانش آموزان امانت والدین در نزد ما هستد ابراز امیدواری کرد با اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی بتوانیم امانت‌داری شایسته برای اولیای دانش آموزان باشیم.

وی گفت: در این راستا تاکنون برای تعداد ۲۶ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد شده است و با توجه به تاکید ریاست واحد سعی شده است که در خرید اقلام و تجهیزات مورد نیاز مجموعه از کالاهای تولید داخل استفاده شود و به سهم خود نقشی هرچند کوچک را در راستای حمایت از تولید داخلی داشته باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه