مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار مدیر عامل مجموعه تخت فولاد اصفهان با سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س)

به گزارش انعکاس ری، در ابتدای این جلسه سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام(ره) به ظرفیت های سازمان بهشت زهرا(س) در حوزه های مختلف و تبادل تجربیات و نقطه نظرات خود اشاره کرد و گزارشی از خدمات سازمان بهشت زهرا(س) در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به ویژه مطالعاتی و تحقیقاتی ارائه کرد.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: سازمان بهشت زهرا(س) یکی از سازمان های خاص، منحصر به فرد و بدون تعطیلی شهرداری تهران می باشد که از ابتدای تاسیس بدون وقفه به خدمات رسانی برای شهروندان و مراجعین داغدار مشغول بوده و در زمینه های مطالعاتی و پژوهشی گام های موثری برداشته است.
وی در ادامه نحوه تشکیل و فعالیت کانون تطهیرکنندگان داوطلب را که از دیگر اقدامات فرهنگی سازمان بهشت زهرا(س) در جهت اشاعه فرهنگ فعالیت های داوطلبانه در جامعه است را شرح داد.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) به تاریخچه پژوهشکده و کتابخانه تخصصی سازمان بهشت زهرا(س) اشاره و چند نمونه از کارهای پژوهشی و مطالعاتی این مجموعه را برشمرد.
سعید خال ابراز امیدواری کرد در قالب طرح های مطالعاتی و پژوهشی فی ما بین کار های مشترکی انجام شود
مدیر عامل مجموعه تخت فولاد اصفهان با تقدیر و تشکر از میزبانی سازمان بهشت زهرا (س) این دیدار را مفید و کاربردی توصیف کرد و افزود: یکی از اهداف مجموعه تاریخی، فرهنگي و مذهبي تخت فولاد اصفهان معرفي مشاهير و مفاخر مدفون در تخت فولاد است که راهبرد مدنظر براي رسيدن به اين هدف استفاده از روش هاي خلاقانه و به روز و استفاده از تجربیات سازمان های پیشرو در این زمینه مانند بهشت زهرا(س) و همچنین استفاده از ظرفیت فضاهاي مجازي است

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه