مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در روستاهای کهریزک

به گزارش انعکاس ری ، در این دیدارها به بحث و تبادل نظر برای برگزاری برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی و هنری در روستاها همچنین استفاده از ظرفیت های این روستاها پرداخته شد.

در این نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر چه روستاها از مناطق کمتر برخوردار هستند ولی می توان از ظرفیت های موجود در روستاها برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری بهره برداری کرد.

وی برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله آموزش را از مهمترین برنامه های تاثیرگذار و زودبازده در روستاها برشمرد و یادآوری کرد: این اداره آمادگی دارد که دوره های آموزش هنر را با همکاری مدرسان انجمن های هنری شهرستان ری به صورت نیمه حرفه ای و حرفه ای در روستاها برگزار کند.

در ادامه دهیاران و رئسای شوراهای اسلامی روستاهای قمصر و تورقوزآباد با اشاره به لزوم ایجاد فضاهای فرهنگی و توسعه فعالیت ها، برگزاری این نشست ها را برای آگاهی از ظرفیت های موجود طرفین و بکارگیری آن در جهت ارتقای فرهنگی روستاها، بسیار مهم ارزیابی کردند.

در پایان این دیدارها، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از کتابخانه، سرای محله و سایر مراکز فرهنگی روستاها بازدید کرد

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه