مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهره برداری از 2 پایگاه سلامت در ری

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مساحت هر کدام از این پایگاه های سلامت 270 متر می باشد که در 2 طبقه ساخته شده اند، این پایگاه های به ازای 12 هزار و 500 نفر در مناطق شهری احداث می شوند.
فاطمه تاجیک با اشاره به اینکه پایگاه های سلامت بخش قیامدشت در گذشته به دلیل استیجاری بودن از فضای مناسبی برخوردار نبودند افزود: استقرار این 2 پایگاه سلامت استاندارهای بهداشتی این منطقه را ارتقاء داده است.
وی ادامه داد: شبکه بهداشت برای پیشبرد امور بهداشتی شهرستان ری طرح جامع وزارت بهداشت که نسبت به طرح تحول سلامت کار سنگین تر و جامع تری است و افراد بیشتری را تحت پوشش خود قرار می دهد را برای بهبود وضع بهداشت شهرستان ری برگزیده است.
وی با بیان اینکه وضعیت بهداشتی شهرستان ری در دوران دولت تدبیر و امید تحول بسیار خوبی یافته است تصرح کرد: این شهرستان هم اکنون 27 خانه بهداشت در روستاها، 26 مرکز سلامت در شهرها و 43 پایگاه سلامت در شهرها و روستاهای خود دارد.
تاجیک عنوان کرد: بخش روان شناسی با هدف آموزش مهارت های زندگی برای جلوگیر از شیوع افسردگی، اضطراب، خشم و طلاق در مراکز بهداشتی شهرستان ری ایجاد شده است و همچنین بخش داندانپزشکی نیز برای ارائه خدمات با قیمت مصوب دولتی در این مراکز انجام می پذیرد.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان ری در بخش دیگر سخنان خود به خدمات این اداره در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: شهرستان ری به لحاظ وجود اماکن مذهبی و تاریخی همه ساله پذیرای میهمانان نوروزی بیشماری است از همین رو بازرسان شبکه بهداشت به صورت شبانه روزی کار نظارت به رستوران ها و رسیدگی به شکایات مردمی را در دستور کار خود دارند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.