مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد

به گزارش انعکاس ری ؛ در حکم شهردار منطقه ۲۰ تهران خطاب به محمدرضا پارسیان آمده است: با توجه به دانش و تجربيات ارزنده جنابعالي به موجب اين حكم به سمت سرپرست اداره روابط عمومي منطقه منصوب مي گرديد. اميد است با بهره گيري از توانايي هاي فردي و بكارگيري همه ظرفيت هاي موجود در سطح محلات نسبت به افكارسنجي جهت شناسايي مطالبات شهروندان با رعايت فرهنگ شهروند مداري، اطلاع رساني و پوشش خبري مناسب و همچنين در راستاي تحقق شعار «ري، شهر ايراني اسلامي پيشرو» گام برداشته و با ارائه خدمت بي منت، خالصانه و صادقانه و همچنين جلب اعتماد شهروندان همه توان و تجربه خويش را بكار گيريد.

محمدرضا پارسیان دانش آموخته کارشناسی روابط عمومی و دانشجوی کارشناسی ارشد ارتباطات و از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه کشور با بیش از یک دهه سابقه فعالیت می باشد.

در کارنامه حرفه ای سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، دبیرکلی سلسله نشست های علمی و عملی روابط عمومی ایران، مشاور عالی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، مشاور روابط عمومی و امور بین الملل خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران، ریاست انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر جمهوری اسلامی و همکاری در برگزاری جشنواره ها، سمپوزیوم ها، همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی روابط عمومی و نیز ارتباط با رسانه ها در حوزه های مختلف دیده می شود.

گفتنی است؛ پیش از این مرتضی حسنی مسئولیت روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران را بر عهده داشت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.