مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پایگاه قهرمانی جودو در شهر ری راه اندازی شد

مهدی صداقت شامگاه شنبه در آئین تجلیل از ورزشکاران شهرستان ری اظهار داشت: استعدادیابی ورزشکاران در تمامی هیات های ورزشی در سنین پایین در وزارت ورزش و جوانان آغاز شده است و این مهم زمینه ساز توسعه ورزش قهرمانی و حضور جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف ورزشی در جهان است.
وی تصریح کرد: راه اندازی پایگاه رشته های ورزشی موجب افزایش شور، اشتیاق و تلاش هر چه بیشتر نوجوانان و نونهالان برای حضور در مسابقات جهانی و توسعه ورزش قهرمانی در کشور است.
صداقت ادامه داد: هم اکنون پایگاه رشته جودو در شهرری راه اندازی شده است و پایگاه رشته های المپیکی تکواندو و کشتی در اولویت قرار دارد.
وی افزود: سعی می کنیم تا شرایط سخت افزاری و نرم افزاری این رشته ها را در این منطقه جنوبی پایتخت فراهم کنیم تا شاهد مدال آوری ورزشکاران این منطقه در میادین ورزشی و بین المللی باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان ری اضافه کرد: این شهرستان با وجود کمبود امکانات ورزشی دارای ظرفیت ها و استعدادهای زیادی است که باید شکوفا شود.
وی تصریح کرد: ری بعنوان شهر المپیکی کشور باید در تمامی زمینه ها ورزشی سرآمد باشد و لازمه آن هم حمایت همه جانبه از ورزش این منطقه است.
شهرستان ری دارای 60 هیات ورزشی است این شهرستان به تنهایی پنج مدال از 15 مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می نامند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.