مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه تقاطع «سه راه باقرشهر»

پیروز حناچی صبح امروز برای بهره‌برداری از فاز نخست پروژه تقاطع سه راه باقرشهر به جاده‌قدیم تهران-قم رفت و به همراه جمعی از معاونان و مدیران شهرداری از روند پیشرفت این پروژه بازدید کرد.

شهردار تهران هزینه تقریبی پروژه را ١٧ میلیارد تومان خواند و گفت: این پروژه هنوز تکمیل نشده است، اما مرحله مهمِ آن که پلِ چپ‌گرد از جاده‌قدیم قم است، امروز افتتاح می‌شود. با افتتاح این پل، یکی از گره‌های اصلی باز می‌شود.

وی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران پروژه و شهرداری منطقه ۱۹ ادامه داد: امیدواریم فاز بعدی پروژه را در نیمه نخست سال بعد به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره چرایی استفاده از درختان سوزنی‌برگ در تهران، عنوان کرد: درختان سوزنی‌برگ آب و نگهداری کم تری نیاز دارند؛ شاید بهره‌وری فوق‌العاده‌ای نداشته باشد، اما از این حیث جندان هم ضعیف نیستند. نکته مثبت درباره درختان سوزنی برگ این است که همیشه‌سبز هستند.

گفتنی است؛ فاز نخست پروژه تقاطع سه‌راه باقرشهر پل B١ است که طول آن ۵١٣ متر، طول عرشه آن ٢۶۵ متر و عرض نیز ۱۰.۲ متر است؛ ٣ پل دیگر نیز در فاز‌های بعدی این تقاطع ساخته خواهند شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.