مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در فشافویه

به گزارش انعکاس ری، فیض الله امامی بخشدار فشافویه در این دیدار یکی از خواسته های اهالی فشافویه ایجاد نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فشافویه دانست.

وی در این دیدار برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری در فشافویه را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و نقطه عطف مشترکت دستگاه های مستقر برشمرد و افزود: لازم است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشداری، در هر جا زمینه‌ لازم را برای خدمت و نفع‌رسانی به جامعه و مردم فراهم کنند.

در ادامه سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در این دیدار با تاکید بر اجرای بیشتر برنامه های فرهنگی و هنری در بخش فشافویه بیان کرد: این دیدار می‌تواند سرآغاز یک تعامل و همکاری دوجانبه بین اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری و بخشداری باشد.

وی تصریح کرد: زمینه‌ها و ظرفیت‌های قابل‌ ملاحظه‌ای در فشافویه وجود دارد که با برنامه‌ریزی منسجم و مدون می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد تا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه‌ فرهنگ و هنر شاهد باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه