مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری با فعالان فرهنگی هنری فشافویه

به گزارش انعکاس ری ، سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این دیدار بر تعامل مستمر بین نهادهای فرهنگی و همچنین حمایت از فعالیت های فرهنگی و ادبی در سطح بخش تاکید کرد و قول حمایت از انجمن های فعال در سطح فشافویه  را داد.

در ادامه علی رضا شیدوش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر حسن آباد با طرح مباحث مهم فرهنگی و هنری فشافویه و اهمیت پرداختن به مقوله هنر در جامعه به منظور ایجاد نشاط و شادابی در خانواده ها و ترویج فرهنگ و هنر در بین نسل جوان، اجرای اینگونه برنامه ها را اولویت برنامه های کارگروه فرهنگی منطقه برشمرد و خواستار حمایت بیش از پیش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از این فعالیت ها شد.

همچنین سید تقی صفایی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری حسن آباد، ضمن تشریح برنامه های فرهنگی در یکسال گذشته به همت شهرداری و شورای اسلامی از لزوم تلاش و اهتمام جدی متولیان عرصه فرهنگ برای کاهش آسیب های اجتماعی سخن گفت.

سپس هنرمندان جوان شهر خواسته ها، چالش ها و مسایل حوزه موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی، آموزش هنر را در فشافویه بیان کردند و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری درباره مسایل مطرح شده توضیح داد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.