مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پرداخت بیش از 52 میلیارد ریال وام تجیهزات کشاورزی در ری

محمد عباسی اظهار داشت: این تسهیلات در راستای اقتصادی تر نمودن تولیدات کشاورزی، کاهش هزینه های تولید، کاشت یکنواخت، کاهش مصرف بذر، افزایش عملکرد و درآمد اقتصاد کشاورزان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه تسهیلات از محل خط اعتباری توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شده است، عنوان کرد: سهمیه شهرستان ری از این اعتبارات طی سال 97 در حدود 30 میلیارد و 500 میلیون ریال بود، ولی با اقدامات انجام شده بیش از 52 میلیارد ریال تسهیلات از این محل جذب شهرستان شد.
عباسی اضافه کرد: این تسهیلات با سود 14 و نیم درصد و بازپرداخت 60 ماهه به کشاورزان پرداخت شد.
وی یادآور شد: تسهیلات یاد شده برای خرید هشت دستگاه تراکتور، 18 دستگاه و تجهیزات دامداری و 48 دستگاه خنک کننده سردخانه پرداخت شده است.
رئیس اداره جهاد کشاورزی ری تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات، ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان از یک و 68 صدم درصد سال گذشته به یک و 76 صدم درصد افزایش یافت.
شهرستان ری با دارا بودن 28 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تهران، سالانه در حدود 850 هزار تن محصولات کشاورزی و زراعی تولید می کند.
این شهرستان دارای رتبه اول در تولیدگندم، ذرت علوفه ای، صیفی جات، شیر و رتبه دوم را در تولید جو و تخم مرغ در استان است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه