مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام جمعه شهرری دیدار کرد(+عكس)


به گزارش انعکاس ری ، حجت الاسلام و المسلمین «سید علی شاهچراغی» در این دیدار با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری می تواند سیاستگذاری و هم افزایی برنامه های فرهنگی را با انسجام بیشتر دنبال کند.
وی گفت: مسائل فرهنگی از مهمترین دغدغه هاست و متولی اصلی حوزه فرهنگ نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
امام جمعه شهرری با اشاره به لزوم توسعه فرهنگ کتابخوانی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه دائمی کتاب با ارائه تازه های نشر و دسترسی آسان مردم به منابع مکتوب در اولویت قرار گیرد.
«سیدحسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های معنوی امام جمعه شهرری در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان ری یادآور شد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اهیمت حوزه فرهنگ، انسجام بیشتر بین دستگاه های همسو و یکپارچگی اقدامات فرهنگی از مهمترین مسائل حوزه فرهنگ در شهرستان ری است.
وی گفت: دغدغه فرهنگی در مسئولان وجود دارد و شورای فرهنگ عمومی می تواند این دغدغه ها را با انسجام و یکپارچگی بیشتر به سرانجام مطلوب برساند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه