مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

درخشش 4 شاعر و دوهنرمند شهرری در جشنواره فرهنگی ادبی استان تهران


به گزارش انعکاس ری ، بر این اساس، یداله قائم پناه به عنوان شاعر برگزیده جشنواره معرفی شد و اشعار آسیه رحمانی، سعادت سلیمانی و زهرا ملکی از شهرری نیز قابل تقدیر شناخته شد.

در این مراسم احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت تولید محتوا گفت: ما از همه هنرمندان و اصحاب قلم و فرهنگ برای تولید محتوا استقبال می‌کنیم.

وی چهل سالگی انقلاب را نماد باشکوه عزت ملت ایران دانست و بیان کرد: دشمنانی که می‌گفتند مردم ما چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینند، هم  راهپیمایی باشکوه مردم را دیدیم و هم چهل سالگی انقلاب را مشاهده کردیم.

حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این مراسم در خصوص کسب پیشرفت ها و موفقیت های بسیار در عرصه های مختلف با کمک جوانان، اظهار داشت: با گذشت چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی هنوز از تمامی ظرفیت های جوانان به صورت کامل استفاده نشده است، 

در این مراسم نادری رئیس بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: امیدوارم دهه پنجم را همانند ۴ دهه گذشته با صلابت و استواری پیش ببریم.

همچنین در این جشنواره علی بهرامی و میلاد سلگی از بسیجیان حوزه بسیج کارمندان شهید پلارک سپاه حضرت روح الله (ره) مقام برتر جشنواره هنرهای تجسمی نماد اقتدار را کسب کردند .

جشنواره های فرهنگی، ادبی و هنری چهل سالگی انقلاب اسلامی استان تهران همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مشارکت سپاه حضرت سیدالشهداء (ع ) استان تهران در چهار بخش: سرود(آوای چهل سال افتخار) ، جشنواره تجسمی نماد اقتدار،افتخار،استقامت(هنرانقلابی) ، جشنواره عکس انقلاب(قاب ماندگاری) ، جشنواره شعرانقلاب(شب شعر) برگزار شد و با تجلیل از برگزیدگان برتر چهار جشنواره استان تهران به کار خود پایان داد.

این جشنواره به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و سازمان بسیج هنرمندان استان تهران برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه