مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برخورد با رانت خواران مهمترین مطالبه مردم از دستگاه قضا است

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهارداشت: قوه قضائیه باید با افردی که ویژه خوار و مفسد هستند چه در بخش دولتی و بخش خصوصی بشدت برخورد نماید.
وی با بیان اینکه آیت الله آملی به عنوان ریاست دستگاه قضا عملکرد قابل قبولی در برخورد با مفسدان داشت عنوان کرد: آقای رئیسی با توجه به تجربیاتی که در این زمینه دارد و شجاعتی که از او سراغ داریم می‌تواند تحولات مثبتی را در این قوه ایجاد و انتظارات از قوه قضائیه را برآورده کند.
شاهچراغی یادآور شد: دستگاه قضای کشور باید همواره حق و حقوق مستضعفان و مظلومان جامعه به عنوان ولی نعمتان انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد.
وی با بیان اینکه مسئولان کشور سرمایه های نظام اسلامی ایران هستند ابراز کرد: جابجایی مسئولان کشور و استفاده از تجربیات آنان در سمت های مختلف موجب استحکام و قوای بیشتر نظام اسلامی ایران می شود.
شاهچراغی در ادامه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به علم و دانش در ‘بیانیه گام دوم انقلاب’ اشاره کرد و افزود: اهمیت علم آموزی و توسعه فضای علمی کشور به قدری است که رهبر معظم انقلاب به عنوان دلسوز ترین و آگاه ترین فرد نظام و جهان اسلام در این بیانیه به صورت ویژه به آن پرداخته است.
وی ادامه داد: مخاطبان اصلی رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه علمی کشور، جوانان و مسئولان کشور است به طوری که در این بیانیه 50 بار جوانان مخاطب قرار گرفته اند.
امام جمعه شهرری با اشاره به سالروز میلاد با سعادت امام باقر(ع) گفت: این امام بزرگوار در طول عمر با برکت خود توانست با گسترش علم و دانش و تربیت شاگردان بی شمار، نهضت بزرگ علمی و پژوهشی را در زمان خود ایجاد کند.
شاهچراغی یادآور شد: امام باقر(ع) به عنوان فردی دانشمند و توسعه دهنده علم پیامبر اسلام(ص) در زمان خود می تواند الگوی مناسبی برای جوانان کشور باشد، نسل جوان کشور باید از این ذخایر اسلامی نهایت استفاده را در زندگی خود بکنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود به فرا رسیدن هفته شهید اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باعث مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهان و مستکبران جهان شده است.
شاهچراغی با بیان اینکه حفظ مرزها و امنیت کشور مرهون خون تک تک شهدا است اضافه کرد: امروز ما باید قدردان خون شهدا باشیم، دولت باید در حد توان خود به خانواده های شهدا رسیدگی کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.